Thursday, July 9, 2009

Perasmian Nice click Photoportstudio blogspot

Asalamualaikum Syukur ke hadrat Allah S.W.T yang membuka hati saya untuk menukar
blog dari fotopages ke blogspot ini, ia kerana saya tahu bahawa selama ini
saya tak sedikit sebanyak telah pun menyokong pihak fotopages yang berasal dari YAHUDI
iatu musuh kepada kaum muslimin....

Apapun diharap dengan ini bermulalah detik
permulaan yang baik dan diharap pihak pembaca dan pelanggan berpuas hati
dengan apa yang saya paparkan disini untuk mengatahui hasil hasil kerja photography
yang saya lakukan

Sebelum Ini byk kemudahan blog seperti fotopages dan freindster atau myspace Saya gunakan untuk memaparkan hasil-hasil kerja saya tetapi kini saya mahu focus kepada satu page
maklumlah jika nak diuploadkan kesemua tempat itu memakan masa dan sedikit sebanyak menyebabkan timbul kemalasan..,

Kadang kadang pelangan bertanya kenapa tidak byk gmbr di Muat turun hehehehe
malas adalah faktor utama ... untuk tidak mengecewakan atau menyebabkan tangapan negative kini saya berjanji kepada diri yang saya akan
merajinkan diri untuk memaparkan segala aktiviti pengambaran saya untuk ditonton bersama rakan rakan dan peminat sekalian... Insyaalah

SEKIAN TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment