Monday, July 13, 2009

Majlis Persandingan Mohd Nazri B Abdul & Nur Amalina Bt Hussin ( Felda Trolak Timur )

Majlis Kali Ini Adalah Majlis Persandingan disebelah lelaki..Kedua Pengantin Ini telahpun bernikah pada 06062009 dan hari persandingannya dibuat pada 07062009
di Pahang..Dan saya mengucapan terima kasih kepada mereka berdua kerana mengundang untuk saya menjadi Photographer Di Majlis Lelaki Dan walaupun kepenatan mereka mampu mengukir senyuman Dan
ketawa ...Mereka ini Sporting sangat dan diharapkan mereka bahagia keanak cucu dan Jika hasil Pada gambar kali ini tidak lah sebagus Gambar Photographer di pahang Saya menyusun 10 jari Memohon Ampun...dan Atas permintaan Mereka Juga saya Hanya banyak mengambil Candid majlis ...Apapun Naei dan Amalina Saya Mendoakan Kalian bahagia keanak Cucu dan Terima Kasih Atas Layanan
dan kerjasama Walaupun penat Anda Berdua menguruskan majlis berbahagia anda.....

Yang baik hanyalah dari Allah S.W.T dan kurang Baik adalah kelemahan saya

Upload Completed | Photo By Editting Progress

1 comment:

  1. Thanks to Afiq & team..gambar korng cun..
    ketidaksabaran menunggu album plak nie..hehehe

    ~Amalina&Nazri

    ReplyDelete