Thursday, July 9, 2009

Majlis Perkahwinan Yang Shazlan Dan Hazirah ( Maju Rapat , Buntong )

 
Posted by Picasa


Majlis Perkahwinan Ini Diadakan Di taman Maju rapat Ipoh Disebelah Perempuan Manakala
disebelah Lelaki Pula majlis Ini Diadakan Ditaman Buntong Satu Di buntong Ipoh
Disini Peranan saya adalah sebagai Photographer Tag Iatu saya Bersama Official Photo Mereka Iatu Bxura Dari Byxura Photography meluangkan Masa Dan saling Bertukar Pandangan
Diwaktu sebegini bagi saya paling sesuai untuk meminta pandangan dan meminta pendapat
photograher lain bagi mendalami dan menambah ilmu didlama industri photography perkahwinan..., byk yang saya pelajari dari byxura dan sebelum saya terlupa official photography kali ini ada dua orang yang didatangkan pengantin iatu byxura dan hafiz
yang sebenarnya pengantin ini sendiri juga adalah photographer jadi idak susahlah untuk menguruskan mereka kerana mereka kedua pengantin sudah tahu apa yang perku mereka lakukan hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment