Sunday, July 19, 2009

Past Customer Photos

Atas kebosanan dipagi hari nie...Mata pun tak dapat nak lelap so aku melihat beberapa koleksi yang aku suka dan masih disimpan ...Mereka ini adalah Diantara customer lama aku dan persamaanya didalam gambar-gambar nie dekat adalah berkaitan keretapi , mereka memilih Outdoor session photography dilokasi yang best...
Landasan Keretapi tinggal di Kuala kangsar dan Stesyen LRT di sungkai..
Satu dah tak dipakai dan satu baru nak dipakai guna...tetapi satunya berjasa dan mulakan bejasa
kepada penguna Di Malaysia...
kesenangan dipihak aku pula ,kerja jadi senang la sikit tak payah memikirkan sgt tempat yang unik dekat area jarang aku pergi nie
dan nasib Baik la sebelum Asign Projek aku Suruh mereka study skit-skit Geografi untuk location Kawasan menarik sekitar perumahan mereka hehehehehe
Ingat tak ingat nama meeka aku ader catit dalam PDA tapi masaalahnya bendalah tue hilang masa shoot wedding bekas majikan aku dulu di hotel palace of golden horces tapi Pengantin berpakaian Orange tu xsalah Bernama Danial & Awanis
ok la yea enjoy !




No comments:

Post a Comment